Yleiset sopimusehdot 17.04.2025 alkaen
HiDoRo Brothers Oy:n yleiset sopimusehdot
HiDoRo Brothers Oy:n yleiset sopimusehdot (koskien VoiceAI-tekoälyagenttia ja siihen liittyviä sekä mahdollisesti tulevia palveluita)
- Soveltaminen
Näitä ehtoja sovelletaan HiDoRo Brothers Oy:n (jäljempänä ”HiDoRo”) ja HiDoRo:n tarjoaman VoiceAI-tekoälyagentin (jäljempänä ”Palvelu”), siihen liittyvien lisäpalveluiden sekä mahdollisesti myöhemmin lanseerattavien palveluiden käyttäjäasiakkaiden (jäljempänä ”Asiakas”) välisiin tarjouksiin, toimeksiantoihin, tilauksiin, kauppoihin ja muihin sopimuksiin sekä niiden perusteella tapahtuviin toimituksiin.
Ellei HiDoRo ole tarjouksessaan toisin ilmoittanut tai toisin ole kirjallisesti sovittu, näitä ehtoja sovelletaan kaikilta osin. Näillä sopimusehdoilla ei rajoiteta viestintämarkkinalain, sähköisen viestinnän tietosuojalain tai muun pakottavan lainsäädännön Asiakkaalle antamia oikeuksia.
- Määritelmät
2.1 Immateriaalioikeudet
Immateriaalioikeuksilla tarkoitetaan kaikkia kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisia immateriaalioikeudellisia suojamuotoja, mukaan lukien rekisteröimättömät ja rekisteröidyt patentit, hyödyllisyysmallit, mallioikeudet, tekijänoikeudet, verkkotunnukset, tavaramerkit, toiminimet ja muut vastaavat tai samankaltaiset immateriaalioikeudet sekä kaikkiin edellä mainittuihin liittyvät rekisteröintihakemukset, käyttöoikeudet ja yritys- tai liikesalaisuudet.
2.2 Palvelun loppukäyttäjä
Loppukäyttäjällä tarkoitetaan henkilöä, joka tosiasiallisesti käyttää toimitettua Palvelua. Kaikki Asiakasta koskevat sopimusehdot koskevat soveltuvin osin myös loppukäyttäjää.
2.3 Palvelu
Palvelulla tarkoitetaan HiDoRo:n VoiceAI-tekoälyagenttia, siihen liittyviä lisäpalveluita sekä muita mahdollisesti myöhemmin lanseerattavia palveluita (jäljempänä yhdessä ”Palvelu”).
2.4 Asiakas
Asiakkaalla tarkoitetaan luonnollista henkilöä tai oikeushenkilöä, joka hankkii HiDoRo:n Palvelun pääasiassa harjoittamaansa elinkeinotoimintaa varten.
- Tarjous
3.1
HiDoRo:n tarjous on voimassa tarjouksessa mainitun ajan tai, ellei voimassaoloaikaa ole mainittu, 14 päivää tarjouksen päiväyksestä. Tarjous on voimassa ainoastaan kokonaisuutena.
3.2
Tarjoukseen liittyvät suunnitelmat, kuvat, piirustukset, laskelmat ja muut asiakirjat ovat HiDoRo:n omaisuutta, ja niihin liittyvät Immateriaalioikeudet kuuluvat yksinomaan HiDoRo:lle. Tarjouksen saajalla ei ole oikeutta käyttää asiakirjoja omiin tarkoituksiinsa tai HiDoRo:n vahingoksi eikä luovuttaa niitä kolmannelle taholle ilman HiDoRo:n erikseen antamaa kirjallista lupaa.
- Sopimuksen syntyminen
4.1
Sopimus Asiakkaan ja HiDoRo Brothers Oy:n välillä tulee voimaan, kun:
- Asiakas ilmoittaa hyväksyvänsä HiDoRo Brothers Oy:n tarjouksen, tai
- Sopimus allekirjoitetaan, tai
- HiDoRo Brothers Oy vahvistaa kirjallisesti Asiakkaan tilauksen, tai
- Asiakas tekee tarvittavat ohjaukset Palveluun tai valtuuttaa HiDoRo Brothers Oy:n tekemään ohjaukset puolestaan, tai
- Asiakas maksaa laskun tilaamastaan Palvelusta.
Se, mikä edellä mainituista tapahtuu ensin, ratkaisee sopimuksen voimaantulon.
4.2
Mikäli Asiakkaan tilaus poikkeaa HiDoRo Brothers Oy:n tarjouksesta, sopimuksen katsotaan syntyneen HiDoRo Brothers Oy:n tarjouksen mukaisena, ellei HiDoRo ole kirjallisesti ilmoittanut toisin.
4.3
HiDoRo Brothers Oy voi kieltäytyä sopimuksesta tai lykätä tai keskeyttää toimituksen, jos:
- Asiakkaalla on erääntyneitä saatavia HiDoRo Brothers Oy:lle tai muulle palveluntarjoajalle, tai
- Asiakas on ylittänyt tai ylittämässä mahdollisesti sovitun luottorajan, tai
- Asiakas on aiheuttanut häiriötä palveluverkolle tai muille käyttäjille, tai
- kieltäytymiselle on jokin muu painava syy.
4.4
Jos HiDoRo Brothers Oy:lla on oikeus kieltäytyä sopimuksesta tai lykätä/keskeyttää toimitus, se voi myös vaatia Asiakkaalta ennakkomaksun tai vakuuden.
4.5
Ensimmäinen maksukausi alkaa, kun sopimus on allekirjoitettu tai muuten tullut voimaan. Tyypillisesti HiDoRo Brothers Oy:n palvelulaskutuksen maksukaudet ovat yhdestä (1) kolmeen (3) kuukauteen etukäteen, ellei toisin ole sovittu.
- Toimitusehdot
5.1 Yleiset ehdot
HiDoRo toimittaa Palvelun parhaaksi katsomallaan tavalla sellaisena kuin osapuolet ovat palvelukohtaisessa sopimuksessa tai muuten kirjallisesti sopineet. HiDoRo:lla on oikeus käyttää apulaisia, alihankkijoita tai muita yhteistyökumppaneita sopimuksen toteuttamisessa.
5.2 Palvelun muutoksista ja lopettamisesta
5.2.1
HiDoRo:lla on oikeus muuttaa Palvelua lainsäädännön, viranomaispäätöksen tai muun erityisen syyn johdosta. Asiakkaan pyytämistä muutoksista HiDoRo perii hinnastonsa mukaisen tai muulla tavoin erikseen määrittelemänsä maksun.
5.2.2
HiDoRo:lla on perustellusta syystä oikeus lopettaa Asiakkaan Palvelu tai sen ominaisuus. Tällöin HiDoRo voi irtisanoa sopimuksen Palvelun tai sen ominaisuuksien osalta ilmoittamalla tästä Asiakkaalle kohtuullisessa ajassa etukäteen.
5.3 Toimitusaika
5.3.1
HiDoRo toimittaa sovitun Palvelun viimeistään sovittuna aikana tai sovitun toimitusajan loppuun mennessä.
5.3.2
Toimitusaika alkaa siitä ajankohdasta, joka on myöhäisin seuraavista: a) Sopimuksen syntyminen, tai
b) Sovitun vakuuden antaminen tai sovitun ennakkomaksun suorittaminen, tai
c) Asiakkaan antamat kaikki toimituksen kannalta olennaiset ja välttämättömät tiedot, tai
d) Asiakkaan muu velvollisuus tai toiminto, joka edellytetään Palvelun toimittamiseksi.
5.3.3
Jos toimitusajasta ei ole erikseen sovittu, toimitusaika alkaa kulua kohtuullisen ajan kuluttua siitä, kun toimitus on käynyt HiDoRo:lle mahdolliseksi. Asiakas hyväksyy toimituksen erillisellä ilmoituksella tai Palvelu katsotaan hyväksytyksi, ellei Asiakas reklamoi kuukauden kuluessa toimituksesta.
- Asiakkaan ja Palvelun tiedot sekä niiden käyttö
6.1
Kaikki Palvelussa käytettävät tunnisteet (kuten käyttäjätunnukset, salasanat, ID:t tai muut vastaavat) kuuluvat HiDoRo:lle. Asiakas saa käyttää tunnisteita vain sovittuun tarkoitukseen ja vastaa niiden huolellisesta säilyttämisestä. Käyttöoikeuden päättyessä Asiakkaan on omalla kustannuksellaan poistettava tai hävitettävä kyseiset tunnisteet ja mahdollinen materiaali. Sopimuksen päätyttyä Asiakkaalla ei ole oikeutta tunnisteisiin, ellei erikseen toisin sovita.
6.2
HiDoRo:lla on tarvittaessa oikeus muuttaa Asiakkaan tunnisteita ja muita tietoja. Muutoksista ilmoitetaan mahdollisuuksien mukaan etukäteen. Jos muutos johtuu ennalta arvaamattomasta tai pakottavasta syystä, se voidaan tehdä välittömästi ja siitä ilmoitetaan Asiakkaalle viipymättä.
6.3
Asiakkaan tunnisteet ja muut tiedot voidaan muuttaa Asiakkaan pyynnöstä erikseen sovittavaa maksua vastaan.
6.4
HiDoRo voi uudelleenluovuttaa Asiakkaan käytössä olleet tunnisteet kolmannelle taholle kohtuullisen ajan kuluttua Palvelun sulkemisesta.
6.5
Asiakkaan on annettava HiDoRo:lle oikeat ja riittävät tiedot Palvelun toimittamista varten sekä pidettävä tiedot ajan tasalla. Asiakas vastaa siitä, että loppukäyttäjät ovat tietoisia heitä koskevien tietojen antamisesta HiDoRo:lle ja ovat antaneet tähän mahdollisesti tarvittavat suostumukset. HiDoRo ei vastaa vahingoista, jotka syntyvät, jos Asiakas on laiminlyönyt tietojen antamisen tai niiden oikeellisuuden varmistamisen.
6.6
HiDoRo käsittelee Asiakkaan ja/tai loppukäyttäjän henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti. HiDoRo:lla on velvollisuus ja oikeus luovuttaa asiakas- ja tunnistetietoja lain sallimissa tai edellyttämissä tilanteissa.
- Palvelun laatu ja ominaisuudet
7.1
HiDoRo vastaa Palvelun laadusta ja muista ominaisuuksista vain tarjouksessa tai sopimuksessa annettujen tietojen mukaisesti. Asiakkaan on varmistettava Palvelun soveltuvuus omaan käyttöönsä perehtymällä huolellisesti tarjottuihin tietoihin.
7.2
Asiakas on velvollinen tekemään reklamaation havaitsemistaan virheistä kirjallisesti viimeistään kahdeksan (8) päivän kuluessa virheen havaitsemisesta. HiDoRo:lla on oikeus korjata virhe tai tehdä korvaava toimenpide.
- Maksut
8.1
Palveluista peritään sopimuksen tai kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaiset maksut.
8.2
Toistuvaisveloitteisten palvelujen laskutusjakso määräytyy toimitussopimuksen mukaisesti. Kiinteät kuukausimaksut laskutetaan yleensä etukäteen, ja muut maksut jälkikäteen laskutusjakson päätyttyä. Lasku lähetetään Asiakkaan ilmoittamaan laskutusosoitteeseen.
8.3
Säännöllisesti toistuvilla maksuilla on ennalta ilmoitettu eräpäivä. Laskuun liittyvät huomautukset on tehtävä ennen eräpäivää. Asiakas on velvollinen maksamaan viivästyskorkoa korkolain mukaisesti sekä muut mahdolliset perintäkulut. Riidaton osa laskusta on maksettava eräpäivään mennessä myös riitatilanteessa.
8.4
HiDoRo voi vaatia kohtuullista ennakkomaksua tai vakuutta, esimerkiksi jos Asiakkaalla on aiempia maksuhäiriöitä. Ennakkomaksulle tai vakuudelle ei makseta korkoa.
8.5
Mikäli Asiakas ei täytä maksuvelvollisuuttaan, HiDoRolla on oikeus realisoida vakuus erääntyneiden saatavien kattamiseksi. Asiakas vastaa pantinhoito- ja realisointikustannuksista.
- Palvelun käyttö, huolto ja ylläpito
9.1 Asiakkaan vastuu
9.1.1
Asiakas vastaa Palvelun käytöstä, käytön valvonnasta ja sopimusehtojen noudattamisesta. Asiakas on vastuussa myös mahdollisten loppukäyttäjien toiminnasta Palvelussa.
9.1.2
Asiakas liittää omat tietojärjestelmänsä Palveluun omalla vastuullaan ja huolehtii järjestelmiensä tietoturvasta. Asiakas on velvollinen korvaamaan haitat ja vahingot, jotka puutteellinen tietoturva tai haittaohjelmat aiheuttavat Palveluverkossa tai kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa myös mahdollisista kolmannen osapuolen immateriaalioikeuksien loukkauksista, jos ne johtuvat Asiakkaan toiminnasta Palvelussa.
9.1.3
Asiakas säilyttää huolellisesti HiDoRo:n toimittamat käyttäjätunnukset tai vastaavat tunnisteet. Sopimuksen päättyessä ne on palautettava tai hävitettävä HiDoRo:n ohjeiden mukaisesti.
9.1.4
Asiakas vastaa kaikista tilaamistaan Palveluista ja niihin kohdistuvista maksuista riippumatta siitä, tilaako niitä Asiakas itse tai valtuutettu taho. Asiakkaalla säilyy aina sopimussuhde HiDoRo:n kanssa.
9.1.5
Asiakas huolehtii myös siitä, että loppukäyttäjät noudattavat näitä yleisiä ja palvelukohtaisia ehtoja.
9.2 HiDoRo:n vastuu ja vastuunrajoitus
9.2.1
HiDoRo pyrkii varmistamaan Palvelun jatkuvan saatavuuden ja toimivuuden. Teknisten ongelmien, huoltotöiden tai muiden vastaavien syiden vuoksi voi kuitenkin esiintyä väliaikaisia käyttökatkoja tai -rajoituksia.
9.2.2
HiDoRo ei vastaa välillisistä tai epäsuorista vahingoista (kuten saamatta jääneestä tuotosta tai kolmansille osapuolille aiheutuneista menetyksistä). HiDoRo:n korvausvastuu välittömistä vahingoista rajoittuu enintään yhden (1) kuukauden Palvelun kiinteiden maksujen määrään. Jos pakottava laki toisin määrää, noudatetaan sitä.
9.2.3
Jos HiDoRo viivästyy Palvelun toimittamisessa yli neljätoista (14) työpäivää tai jos Palvelun käyttö estyy kokonaan yli viideksi (5) työpäiväksi siitä, kun Asiakas on tehnyt vikailmoituksen, HiDoRo voi myöntää erillisen hyvityksen, esimerkiksi Palvelumaksuissa. Päällekkäisiä korvauksia ei suoriteta.
9.2.4
HiDoRo ei vastaa Palvelun tai sen kautta kulkevien viestien sisällöstä, viestien viiveistä, virheistä eikä mahdollisesta maksuttoman Palvelun käytettävyydestä.
9.2.5
HiDoRo ei vastaa myöskään kolmansien osapuolien laitteiden tai ohjelmien toimivuudesta, luvattomista käyttöyrityksistä tai muista tietoliikenneverkkoon liittyvistä ongelmista.
9.3 Palvelun huolto ja ylläpito
9.3.1
HiDoRo huoltaa ja ylläpitää Palvelua säännöllisesti. Mahdollisista huolto- tai ylläpitotöistä, jotka vaikuttavat Palvelun käyttöön, pyritään ilmoittamaan etukäteen, jos se on mahdollista.
9.3.2
HiDoRo:lla on oikeus tehdä Palveluun päivityksiä ja muutoksia, jotka ovat tarpeellisia Palvelun ylläpidon, tietoturvan tai toimivuuden varmistamiseksi. Muutoksista voi aiheutua tilapäisiä katkoksia tai rajoituksia.
- Tietosuoja-asetuksen vaatimusten täytäntöönpano
10.1
HiDoRo:n VoiceAI-tekoälyagentti ja sen toimintaprosessit täyttävät sovellettavan tietosuojalainsäädännön vaatimukset.
10.2
Asiakas vastaa siitä, että sen omat prosessit ja asiakasrajapinta täyttävät tietosuoja-asetuksen ja muun mahdollisen lainsäädännön vaatimukset. HiDoRo ei vastaa vahingoista, jotka syntyvät Asiakkaan omasta toiminnasta, puutteellisesta tietoturvasta tai tietosuojarikkeistä.
10.3
Palvelussa käsiteltävät henkilötiedot anonymisoidaan automaattisesti 76 vuorokauden kuluttua tallennuksesta, ellei muuta lainsäädännössä vaadita tai toisin sovita.
10.4
Henkilötietoja ei siirretä EU-/ETA-alueen ulkopuolelle.
10.5
Palvelun tietokannat ja palvelimet sijaitsevat Suomessa.
10.6
Tietoturvaloukkauksista ilmoitetaan valvontaviranomaisille ja tarvittaville tahoille 72 tunnin kuluessa siitä, kun loukkaus on tullut HiDoRo:n tietoon.
- Palvelun käytön keskeyttäminen
HiDoRolla on oikeus keskeyttää Palvelun tai sen osan käyttö kokonaan tai osittain:
- Tietoliikenneverkon rakentamisen, muuttamisen tai korjaamisen yhteydessä tai tietoturvan vuoksi. Tällaisesta keskeytyksestä pyritään ilmoittamaan etukäteen.
- Jos Palvelun käytöstä aiheutuu haittaa tai häiriötä HiDoRo:n laitteille tai verkolle, muille käyttäjille taikka yleiselle tietoliikenneverkolle.
- Jos Asiakas on laiminlyönyt maksuvelvoitteensa ja lasku on erääntynyt vähintään kaksi (2) viikkoa maksukehotuksen jälkeenkin.
- Jos sovittua vakuutta tai ennakkomaksua ei ole annettu.
- Jos sovittu luottoraja on ylittynyt, eikä turvaavaa vakuutta ole annettu.
- Jos Asiakas on haettu konkurssiin, asetettu selvitystilaan tai todettu ulosmittauksessa varattomaksi.
- Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden vaatiman televiestinnän mahdollistamiseksi.
- Jos Palvelua käytetään laittomaan tai hyvän tavan vastaiseen toimintaan tai se loukkaa kolmannen osapuolen oikeuksia.
- Jos Asiakas on muutoin laiminlyönyt sopimusehtojen noudattamisen eikä kehotuksesta huolimatta korjaa menettelyään.
- Ylivoimainen este
12.1
Kumpikaan osapuoli ei vastaa viivästyksestä tai vahingosta, joka johtuu ylivoimaisesta esteestä, johon osapuoli ei voi kohtuudella vaikuttaa tai varautua. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. sota, kapina, luonnonmullistukset, laajat energia- tai tietoliikennekatkokset, lakot, työsulut ja muut vastaavat työtaistelutoimet.
12.2
Mikäli ylivoimainen este koskee alihankkijaa, katsotaan se myös osapuolen ylivoimaiseksi esteeksi, jos suoritusta ei voida kohtuullisin kustannuksin tai ilman olennaista viivästystä hankkia muualta.
12.3
Osapuolen on viipymättä ilmoitettava toiselle osapuolelle sekä ylivoimaisesta esteestä että sen lakkaamisesta. Jos ylivoimainen este jatkuu yhtäjaksoisesti yli 90 päivää, molemmilla osapuolilla on oikeus irtisanoa sopimus ilman korvausvelvollisuutta.
- Immateriaalioikeudet ja Asiakkaan käyttöoikeus
13.1
Kaikki Palveluun liittyvät tai sen toteuttamisen yhteydessä syntyvät Immateriaalioikeudet kuuluvat yksinomaan HiDoRo:lle. Ellei muuta ole kirjallisesti sovittu, Asiakkaalle ei siirry Immateriaalioikeuksia.
13.2
Asiakas saa käyttää Palvelua vain sovittuun käyttötarkoitukseen. Palvelua tai sen osia ei saa kopioida, muokata, eikä liittää osaksi muuta ratkaisua ilman HiDoRo:n kirjallista suostumusta.
13.3
Asiakkaan käyttöoikeuden päättyessä Asiakkaan on kustannuksellaan poistettava tai HiDoRo:n pyynnöstä hävitettävä hallussaan oleva Palveluun liittyvä aineisto sekä mahdolliset kopiot.
- Sopimuksen siirtäminen
14.1
Asiakas ei saa siirtää sopimukseen perustuvia oikeuksiaan tai velvollisuuksiaan kolmannelle ilman HiDoRo:n etukäteen antamaa kirjallista suostumusta.
14.2
HiDoRo:lla on oikeus siirtää sopimukseen perustuvat oikeutensa ja velvollisuutensa kolmannelle taholle.
- Sopimuksen voimassaolo ja päättyminen
15.1
Sopimus on voimassa toistaiseksi, ellei erikseen ole kirjallisesti sovittu määräaikaisesta sopimuksesta. Määräaikainen sopimus on voimassa koko sovitun kauden eikä sitä voi irtisanoa kesken kauden. Määräajan päätyttyä sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, ellei toisin sovita.
15.2
Sopimus irtisanotaan kirjallisesti, ja se päättyy sopimuksen irtisanomisajan puitteissa. Asiakas on velvollinen maksamaan kaikki sopimuksen voimassaolon aikaiset maksut päättymiskuukauden loppuun saakka.
15.3
HiDoRo vahvistaa sopimuksen päättymisen kirjallisesti ja muistuttaa mahdollisten ohjausten purkamisesta.
15.4
Asiakas on velvollinen purkamaan Palveluun liittyvät ohjaukset viimeistään sopimuksen päättymispäivänä. Ellei ohjauksia pureta, laskutus jatkuu, kunnes ohjaukset on poistettu. Mahdollisista viivästyksistä on ilmoitettava HiDoRo:lle viipymättä.
15.5
Osapuolilla on oikeus purkaa sopimus välittömästi, jos toinen osapuoli rikkoo olennaisesti sopimusehtoja.
15.6
Lisäksi HiDoRo voi purkaa sopimuksen päättymään välittömästi, jos:
- Asiakas on jättänyt maksamatta erääntyneen laskun, ja viivästyminen on jatkunut vähintään kaksi (2) viikkoa maksukehotuksen jälkeen.
- Sovittua vakuutta tai ennakkomaksua ei ole annettu.
- Sovittu luottoraja on ylitetty, eikä tarvittavaa vakuutta ole annettu.
- Asiakas on haettu konkurssiin, asetettu selvitystilaan tai todettu ulosmittauksessa varattomaksi.
- Asiakas häiritsee tietoliikennettä tai muita käyttäjiä.
- Asiakas käyttää tai sallii Palvelun käyttämisen lain tai hyvien tapojen vastaisesti.
- Asiakas välittää kolmannen osapuolen liikennettä Palveluun ilman kirjallista lupaa.
- Asiakkaan liittymä suljetaan näiden ehtojen perusteella.
- Ehtojen voimassaolo ja muuttaminen
16.1
Nämä ehdot astuvat voimaan 17.4.2025 ja ovat voimassa toistaiseksi. Ne ovat saatavilla myös osoitteessa https://hidoro.fi.
16.2
HiDoRo:lla on oikeus muuttaa Palvelun maksuja, niiden laskentaperusteita ja näitä yleisiä sekä mahdollisia palvelukohtaisia sopimusehtoja. Ehtoja voidaan muuttaa Asiakkaan vahingoksi kuitenkin vain, mikäli muutokset eivät olennaisesti muuta sopimuksen kokonaissisältöä ja ne johtuvat esimerkiksi:
- teknologian kehittymisestä tai vanhentumisesta,
- HiDoRo:n alihankkijoiden tai kumppaneiden aiheuttamista välttämättömistä muutoksista,
- Palvelun kustannusten noususta,
- Palvelun käyttäjämäärän tai kannattavuuden oleellisesta muutoksesta,
- lainsäädännön tai viranomaispäätöksen muutoksista, tai
- muusta erityisestä syystä, kun olosuhteet ovat olennaisesti muuttuneet.
HiDoRo ilmoittaa maksu- tai ehtomuutoksista vähintään kuukautta ennen niiden voimaantuloa esimerkiksi kirjeellä tai sähköpostilla. Saatuaan tiedon muutoksesta, Asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus muutoksen kohteena olevan Palvelun osalta ilmoittamalla tästä kirjallisesti kuukauden kuluessa tiedon vastaanottamisesta.
- Sovellettava laki ja riidanratkaisu
17.1
Näihin ehtoihin ja osapuolten väliseen sopimussuhteeseen sovelletaan Suomen lakia (pois lukien lainvalintaa koskevat säännökset).
17.2
Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti neuvotteluilla. Mikäli neuvotteluissa ei saavuteta ratkaisua, asia käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.
- Asiakirjojen etusijajärjestys
Jos sopimusasiakirjoissa ilmenee keskinäisiä ristiriitoja, noudatetaan seuraavaa etusijajärjestystä:
- Sopimus
- Tarjous
- HiDoRo:n palvelukohtaiset erityisehdot (mikäli niitä on)
- Nämä HiDoRo:n yleiset sopimusehdot
- Asiakkaan tilaus
- Muut sopimuskohdat
19.1
Mikäli osapuoli ei aina vetoa johonkin näissä ehdoissa tai sopimuksessa mainittuun oikeuteensa tai jättää sen käyttämättä, tämä ei estä osapuolta vetoamasta samaan oikeuteen myöhemmin.
19.2
Jos jokin näiden ehtojen määräys todetaan pätemättömäksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi, se ei vaikuta muiden määräysten voimassaoloon. Osapuolet pyrkivät korvaamaan kyseisen ehdon mahdollisimman vastaavalla ehdolla, joka täyttää liiketoiminnallisen tarkoituksen ja on lain mukaan pätevä.
HiDoRo Brothers Oy
Päiväys: 17.4.2025
Nämä yleiset sopimusehdot koskevat HiDoRo Brothers Oy:n VoiceAI-tekoälyagenttia, siihen liittyviä palveluita sekä mahdollisesti myöhemmin lanseerattavia palveluja. Ehdot astuvat voimaan 17.4.2025 ja ovat voimassa toistaiseksi.